Nieuwe Blog van Syta Boonstra 7/2014






Onlangs, maakte ik een feestelijk en prachtig gebeuren mee op het  9e Zingevingsfestival 2014 van GGZ Drenthe, GGZ Friesland, Promescare en Verslavingszorg Noord Nederland, op het mooie Landgoed Nieuw Allardsoog te Bakkeveen. Een dag om nooit weer te vergeten.


Met als thema: Als ik kon Toveren ............................en wat konden ze daar toveren........... kijk en luister zelf maar................


http://youtu.be/VZKt7pGGxh0?list=PLfL7GJH_MsJTvb4KkUcNRh2egxx4GGiB6



Zingevingsfestival 12 juni 2014: een bijzondere dag voor patiënten

  •  NieuwAllardsoog te Bakkeveen
 
 
Een van de deelnemers gaf me in vertrouwen een voor mij treffend gedicht wat ik  van hem mocht publiceren op deze blog
en dat doe ik graag met heel mijn hart !!!
 
 
 
Een stukje hemel
 
Eens lang geleden toen God de wereld schiep,
en de Zielen in de rij stonden om daar geboren te worden.
 
Besloot God ze bij de geboorte een stukje hemel mee te geven.
 
En voor het geval ze dat zouden vergeten daar op aarde,
liet hij iedere ziel vergezellen door engelen
om ze dan aan dat stukje hemel te herinneren.
 
En zo begon het grote avontuur van het ontdekken
van dat stukje hemel dat iedereen in zijn hart meedraagt.
 
Want ook al is het voor de meeste mensen een herinnering
aan hun thuis waar ze weer terug willen keren.
 
Is het juist de hoop van God en de engelen
dat we door dat stukje hemel
de hemel op aarde beleven
 
Boomvader Ruerd


Daar zijn geen woorden meer voor nodig volgens mij ..................
daarom sluit ik deze blog af met een beeld ............




 

                                                                                                                           
                                                                                                                                                  Foto: © Syta Boonstra


 
 





Waar u ook heenvliegt, of naar toe gaat op een andere wijze, kom behouden terug !
Ik wens u een hele mooie zomer toe


Warme groet
Syta Boonstra

 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: