Laten we ons verbinden... door het licht te laten schijnen in deze wereld



Laten we ons verbinden................door het licht te laten schijnen in deze wereld.







foto: © syta boonstra
 

                                                                                                                              
Lieve mensen

Ik wens u allemaal een goede decembermaand toe, met niet alleen uw gedachten bij de boodschappen en het eten,..........maar met het Bewust Zijn van..... het hoop-volle Licht dat geboren wil worden op de meest donkere nacht van het jaar.
En............ wat aandacht voor uw mede-mensen
uw mede-reizigers................


Graag ont-moet ik u weer op deze blog in het jaar 2013.....  en ik nodig u uit om onderaan deze pagina  zelf een berichtje te schrijven..............

 

 
Geniet vooral van de werken     ....................................



Warme groet
Syta Boonstra
 





inspiratieblog

Ik vraag u vriendelijk mijn werk niet te kopiëren
er zijn kaarten en reproducties te koop tegen een redelijk tarief.
 

 

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Syta

Dank je wel voor deze mooie wens, jou wens ik hetzelfde toe. Afgelopen vrijdag jouw schildering de overgave ingelijst en wel opgehaald. Hij komt prachtig uit in de mooie gevlamde lijst en hangt al in mijn werkruimte boven de klankschalen. Ik hoop dat het als een grote inspiratiebron mag werken voor zowel de mensen die bij mij muziek komen beleven als ook voor mijzelf. Ons overgeven aan klanken en muziek, beleven en genieten wat wil een mens nog meer.

Lieve groeten
Jaap de Jong

Anoniem zei

Lieve Syta
Wat heerlijk zoveel Licht in deze donkere dagen. Ook jou wens ik alle Licht toe. Wat een cadeautje zo'n mooie foto dat er veel mensen van mogen genieten en er ook wat mee doen. Wandelen in het Licht in verbondenheid met elkaar !!!! Liefs Jacqueline

MONSIEUR LE CHAT ET MOI zei

Thank you so so much for your so so cute comment on my Pinterest board ! I love your picture : so dreamy.
Wish you the best for 2013
xoxo
Joëlle