Geboorte bericht.......


 
 
 
 
 
Geboorte van ...... mijn website
 
 
 
Lieve mensen
 
Kijk niet...........maar zie..............
hoor niet........ maar luister. ........
 
 
en neem haar vooral in stilte waar.. 
   
 
Na een paar weken......dagen..... nachten en weekenden
vol van barensweeën is het dan zover .........
 
in de nacht van 11 op 12 oktober 2011
 
 
is mijn website is geboren......

 
 

 
 
Een van mijn Geschreven  woorden hadden een vooruitziende blik.....
 
Klank
Kleur
Voor
Zomaar............Geboren
 
 
 
Mijn Ver-wondering en Dankbaarheid zijn groot .............
 
 
 
Ze is niet perfect.......maar blaakt van Schoonheid
Ga vooral.....van haar genieten.
 
 
met een warme groet
Syta








inspiratieblog

Ik vraag u vriendelijk mijn werk niet te kopiëren
er zijn kaarten en reproducties te koop tegen een redelijk tarief.
 

 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi gedaan zo, zo kunnen de kijkers gelijk eens op je website kijken :-)

XxXxx Dini

Anoniem zei

Wat een prachtig medium om zo veel mensen te bereiken met je waardevolle inspiraties. Liefs Jacqueline