Nieuwe blog de lucht in met mixed media Art, van Atelier 'Kijken met Andere Ogen'



Dit is een nieuwe blog met mixed media Art 
van Atelier voor Geïnspireerde kunst  'Kijken met Andere Ogen'
 
 

Kijken met Andere Ogen
                                                                                            
              Dag lieve mensen.                                                        


Eindelijk heb ik de moed gevonden om een blog te openen..........
Het inhoudelijke zal zich gaan vormen door de loop van de tijd.
Net als een ieder mag ook ik iedere dag leren
ook technisch een blog maken en onderhouden mag daar bij horen, al is dat een minder sterke kant van mij..

Op deze blog hoop ik u wat te informeren over mijn geïnspireerde Mix media kunst, d.m.v. woord en beeld omdat ik daarover geregeld vragen krijg............
 
 Ook  ga proberen om het werk wat ik mag maken,  vanuit schilderen, schrijven, fotografie, beeldhouwen en sieraden ontwerpen op deze plaats te laten zien..........

Ik ga ervoor.......... vol van vertrouwen
doen jullie mee
Want mooie dingen, wil je delen..........
 


hiermee leef ik mijn Droom................ en volg ik mijn Verlangen...







 
 
deze ter inspiratie
 
 

                 


 





3 opmerkingen:

Wim zei

Mooi :)

Anoniem zei

Erg mooi en overzichtelijk zo als het nu is :-)

Liefs Dini

Anoniem zei

hello there and thank you for your information – I have definitely picked
up something new from right here. I did however expertise a few technical points
using this web site, as I experienced to reload the
web site lots of times previous to I could get it to load properly.

I had been wondering if your hosting is OK? Not that I'm complaining, but sluggish
loading instances times will very frequently affect your placement in google and could
damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords.
Anyway I am adding this RSS to my e-mail and can look out for much
more of your respective exciting content. Make sure
you update this again very soon.