Adam en Eva op reis...............

                                                                                 ©syta boonstra

titel schildering: - Adam en Eva, met de boom van Inner-lijke Kennis en Wijsheid -
dit werk is verkocht, daardoor zijn ze op reis gegaan...........






 
                                                 
Adam en Eva op reis, naar de plek waar ze....................thuiskomen!                                                                                 
             
                                                                                                                                                                ©syta boonstra
                                                                




                                                     http://wwwateliervoorhelendekunst.blogspot.com                                                    

Ik ga de komende tijd proberen om vanuit de vele facetten van mijn werk een overzicht weer te geven en dat met jullie te delen, schroom niet om vragen te stellen op deze blog als die er zijn....................

Bovenstaand werk is een schildering die de titel draagt
"Adam en Eva met de boom van Innerlijke Kennis en Wijsheid"
dat is iets wat voor mijzelf heel veel betekend.

Het materiaal is o.a . vulkaan zand, zand uit de Waddenzee, slagmetaal w.o. goud, halfedelstenen en acrylverf.  Het is op een paneel geschilderd en heeft o.a. een oxidatieproces ondergaan.

2e foto: Adam en Eva op reis
Ik heb het heel mooi ingepakt en zo is het op reis gegaan naar haar nieuwe eigenaar.
want het werk is verkocht, dat heeft me wel een traantje gekost.
Het is echter terecht gekomen bij 2 waarde-volle hele lieve mensen
en daar mag ik het altijd komen bekijken in hun warme huis.
Ik wens hun heel veel liefde toe samen met dit werk.

tot de volgende keer.................
 
 



 
 

 

Geen opmerkingen: